ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА ТОВАРУ ОНЛАЙН

При замовленні оптичних товарів (крім сонцезахисних окулярів та оправ) доставка здійснюється безкоштовно за умови купівлі на суму понад:

«Нова пошта» - 1000 грн 
«Нова пошта» (адресная доставка) - 2000 грн 
«Justin» - 500 грн 
«Укрпошта» - 500 грн

Вартість доставки на суму менше вказаної вище оплачується за тарифами «Нової пошти» ,«Укрпошти» та «Justin».

Доставка сонцезахисних окулярів та оправ здійснюється за передоплатою.

 

ДОСТАВКА ТОВАРІВ КУР'ЄРОМ НОВОЇ ПОШТИ

Доставка здійснюється кур'єром «Нової пошти»- за тарифами «Нової пошти». Оформити онлайн замовлення можна щодня будь-коли. Замовлення обробляються менеджером служби доставки щодня, крім суботи та неділі, а також святкових днів.

Після надходження замовлення в офіс менеджер служби зв'яжеться з Вами, щоб узгодити терміни доставки.

 

САМОВИВІЗ ТОВАРУ З САЛОНУ «ДОМ ОПТИКИ»

Замовлення контактних лінз в зручний для вас салон «Дом оптики». Забезпечити 100% гарантію наявності ваших контактних лінз в салоні «Дом оптики» у Харкові, Києві, Черкасах, Дніпрі до терміну планової заміни можливо здійснивши замовлення онлайн через службу доставки. Ваші контактні лінзи доставлять у вказаний Вами салон «Дом оптики» в обумовлений з менеджером термін.

 

ДОСТАВКА ТОВАРІВ ПО УКРАЇНІ

 

Здійснюється поштовими службами «Укрпошта», «Нова пошта», «Justin» у зручне для вас відділення.

Термін доставки товару службою «Нова пошта»,«Justin» – 2-3 дні. Термін доставки товару службою «Укрпошта» – 3-8 днів. 

При отриманні товару уважно перевіряйте товар на відповідність до замовлення, а також на цілісність упаковки. Ви можете відмовитись від замовлення в момент доставки, якщо він не відповідає замовленому. За умови дотримання цілісності товар може бути повернений (контактні лінзи поверненню не підлягають).

У випадку, якщо вартість товару складає суму менше 800грн, Ви оплачуєте вартість доставки за тарифом компанії-перевізника.

***

«Дом оптики» залишає за собою право змінювати терміни доставки у випадку, якщо вибраний Вами товар відсутній на складі або поставляється на замовлення. Менеджер служби доставки обов'язково повідомить Вам про ці зміни або запропонує заміну товару не пізніше за кілька годин після здійснення замовлення. Терміни доставки можуть бути змінені за бажанням клієнта.

 

ОПЛАТА ТОВАРУ

Оплата товару можлива такими способами:

  1.         на розрахунковий рахунок;
  2.         післяплатою при доставці товару компанією - вантажоперевізником «Нова пошта», «Укрпошта», «Justin»;
  3.         готівкою кур'єру «Нової пошти».

При замовленні товарів онлайн ви можете скористатися поточними акціями та знижками. Знижки за дисконтними картками поширюються на:

  1.         оправи та сонцезахисні окуляри (неакційні);
  2.         оптичні лінзи (трохи більше 10%);
  3.         поштучний продаж контактних лінз (не більше 10%);
  4.         розчини для лінз;
  5.         аксесуари до окулярів та контактних лінз.

 

 

Повернення Товару


Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

 

Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених Договору, чинним законодавством України.

 

Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.

 

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

 

Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.


Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше).Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.


Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти»

Для зв'язку з менеджером служби дзвоніть за телефонами:

+38 (067) 977-60-59 

+38 (050) 783-69-49

+38 (063) 821-42-84.